Πάτρα: Νέο κίνημα "Αντιδρώ γιατί δεν έχω" από Πατρινούς επιχειρηματίες

by sawamix

Πασίγνωστοι Πατρινοί επιχειρηματίες όπως οι Η. Παυλίδης, Θ. Καμπέρος, Μ. Σπανός, Κ. Βουκελάτος, Γ. Κουτσούκος και άλλοι, ένωσαν τις δυνάμεις τους με αφορμή τα σκληρά οικονομικά μέτρα και δημιούργησαν κίνημα στο οποίο έδωσαν την ονομασία: «Αντιδρώ»…

Πήραν την ιδέα από το αντίστοιχο κίνημα των διοδίων «Δεν πληρώνω» και σκέφτηκαν ότι έπρεπε να ιδρυθεί και μία άλλη ομάδα που θα απευθύνεται σε όσους «Θέλουν να πληρώσουν κανονικά τις υποχρεώσεις τους αλλά η κρίση του έχει οδηγήσει σε αδιέξοδα», όπως χαρακτηριστικά ανέφεραν στην πατρινή εφημερίδα “Κόσμος”, εκπρόσωποι του κινήματος.

Το κίνημα, που έχει συγκεντρώσει ήδη 450 υπογραφές, σκοπεύει να αναλάβει δυναμική δράση κατά των τραπεζών και του κράτους.

Στόχος θα είναι να υποχρεώνονται είτε το δημόσιο, είτε ακόμα και οι τράπεζες να στηρίζουν τους επαγγελματίες και να βρίσκουν εναλλακτικές διεξόδους. Εν ολίγοις, κανένας επαγγελματίας πλέον δεν θα είναι μόνος του αλλά όλα τα μέλη του κινήματος θα στέκονται στο πλευρό του και θα αγωνίζονται μαζί του.

Και αυτός μάλιστα ο αγώνας θα έχει και έντονη μορφή. Με παρεμβάσεις είτε ακόμα και με κινητοποιήσεις ή αποκλεισμούς δρόμων.

Οι Πατρινοί επιχειρηματίες-μέλη του “Αντιδρώ”, τονίζουν πως η πολιτική που ακολουθείται μέχρι τώρα όχι μόνο δεν επιτρέπει στην αγορά να ανασάνει οικονομικά, αλλά αντιθέτως την περιορίζει ακόμα περισσότερο, «πνίγοντας» στην κυριολεξία το εμπόριο και την κυκλοφορία του χρήματος.

Όπως δείχνουν τα πράγματα, όλο και περισσότεροι θα είναι οι επιχειρηματίες της Πάτρας που θα εκδηλώσουν ενδιαφέρον για να ενταχτούν στη συγκεκριμένη ομάδα. Κάτι που φαίνεται ήδη από τη μεγάλη ανταπόκριση και την προσέλευση που υπάρχει. Οι λίστες με τα ονόματα επαγγελματιών που υπογράφουν για να ενταχτούν στο κίνημα συμπληρώνονται η μία μετά την άλλη

Σύμφωνα με τα λεγόμενα των μελών, δεν θα είναι μία ομάδα που θα δραστηριοποιείται σε θεωρητικό επίπεδο και μόνο για τα ζητήματα της οικονομίας. Θα είναι μια ομάδα η οποία θα παρεμβαίνει σε κάθε θέμα που έχει να κάνει με την ανάπτυξη, την πρόοδο και την αδράνεια όσων διαχειρίζονται τις τύχες της περιοχής.

Ορισμένα ονόματα επιχειρηματιών που έχουν ενταχθεί στο κίνημα:

Την πρωτοβουλία για τη δημιουργία του κινήματος «Αντιδρώ, γιατί δεν έχω», την είχε ο γνωστός Πατρινός έμπορος Ηλίας Παυλίδης, ο οποίος ξεκίνησε τις πρώτες επαφές και σήμερα ανάμεσα στους επιχειρηματίες που έχουν ήδη ενταχτεί στην ομάδα είναι ο Κώστας Βουκελάτος, ο Μάκης Βέργος, ο Θεόδωρος Καμπέρος, ο Χαράλαμπος Βικάτος, ο Άρης Σταματόπουλος, ο Γιώργος Κουτσούκος, ο Μανώλης Σπανός, Ανδρέας Αθανασόπουλος, Νίκος Στριφτούλιας, Σωτήρης Γαλάνης, Γιώργος Χατζηγιάννης, ο κ. Κρητικός (υιός), Γιώργος Λαμπρόπουλος, Γιώργος Πανουτσόπουλος, Χρήστος Γκόλφης, Γιώτα Δροσοπούλου, κ.α..

Η διακήρυξη της κίνησης είναι χαρακτηριστική του πνεύματός της:

«Εγώ ο επιχειρηματίας, ο μικρομεσαίος, ο έμπορος, ο επαγγελματίας, ορθώνω ανάστημα. Έχω απέναντί μου ένα κράτος τέρας, ανάλγητο, αναξιόπιστο, που αποτελείται από ανθρώπινα πιράνχας. Βιώνω καθημερινά το θανάσιμο μίσος του ελληνικού δημοσίου. Με εκφοβίζει και με εξευτελίζει. Με ξεζουμίζει και μου πίνει το αίμα. Μου αφαιρούν το δικαίωμα και τη δυνατότητα να ζήσω την οικογένειά μου. Νομοθετούν απροκάλυπτα -μέρα μεσημέρι- για να χρωστάω. Στηρίζουν τις τράπεζες με τη δική μου ανοχή. Με καλούν να πληρώσω το μάρμαρο. Το έκανα μέχρι τώρα, έχοντας αφήσει ανεξόφλητα τα έξοδα της κηδείας μου.

Χωρίς να φοβάμαι το κράτος, χωρίς να νιώθω υπόχρεος απέναντι στις τράπεζες. Γιατί πεθαίνω οικονομικά χωρίς να φταίω. Γιατί δεν έχω άλλη σάρκα να μου πάρουν. ΔΕΝ ΕΧΩ, πώς αλλιώς να το πω; Εγώ ο επιχειρηματίας, ο μικρομεσαίος, ο έμπορος, ο επαγγελματίας, ορθώνω ανάστημα. Για να ζήσω. Είναι αναφαίρετο δικαίωμά μου, δεν το διαπραγματεύομαι».

http://www.facebook.com/plugins/like.php?href=http%253A%252F%252Fwww.thebest.gr%252Fnews%252Findex%252FviewStory%252F30861&layout=standard&show_faces=false&width=620&action=like&font&colorscheme=light&height=80