Πάτρα: Το Αστικό ΚΤΕΛ απέσυρε τα ασφαλιστικά μέτρα εναντίον του ΟΣΕ

by sawamix

Στα Δικαστήρια της Πάτρας, ενώπιον του Μονομελούς Πρωτοδικείου Πατρών, εκδικάστηκαν σήμερα οι δύο αιτήσεις ασφαλιστικών μέτρων που κατέθεσε η ανώνυμη εταιρεία «Αστικό Κ.Τ.Ε.Λ. Πατρών Α.Ε.» από κοινού με το πρωτοβάθμιο επαγγελματικό σωματείο του Συλλόγου Ιδιοκτητών Λεωφορείων Αστικής Περιοχής Πατρών «ο Άγιος Δημήτριος», κατά του «ΟΣΕ» και της «ΤΡΑΙΝΟΣΕ»…

Τελικά το Αστικό ΚΤΕΛ απέσυρε τα ασφαλιστικά μέτρα.

Οι οικολόγοι εκλεγμένοι Περιφερειακοί σύμβουλοι, Κώστας Παπακωνσταντίνου (Δυτ. Ελλάδα) και Κώστας Διάκος (Αττική), που βρίσκονταν στο πλευρό του ΟΣΕ δηλώνουν ικανοποιημένοι αφού η μετακίνηση με τρένο είναι αναμφισβήτητα οικολογική.

Υπενθυμίζεται ότι, η αίτηση αυτή ασφαλιστικών μέτρων ασκήθηκε με αφορμή την πρόσφατη καθιέρωση εκ μέρους της «ΤΡΑΙΝΟΣΕ» λεωφορειακών γραμμών από τον τερματικό σιδηροδρομικό σταθμό του Ρίου και το Πανεπιστήμιο προς την Πάτρα διαμέσου του πανεπιστημιακού νοσοκομείου Ρίου και αντίστροφα συμπληρωματικά και για την εξυπηρέτηση των επιβατών του σιδηροδρόμου. Με τη συγκεκριμένη δικαστική της ενέργεια η «Αστικό Κ.Τ.Ε.Λ Πατρών Α.Ε.» ζητάει να υποχρεωθούν με ασφαλιστικά μέτρα οι «ΟΣΕ» και «ΤΡΑΙΝΟΣΕ» να σταματήσουν τη διενέργεια των παραπάνω αστικών δρομολογίων.

Τη δεύτερη αίτηση ασφαλιστικών μέτρων έχει ασκήσει η «Υπεραστικό Κ.Τ.Ε.Λ. Νομού Αχαίας Α.Ε.», ζητώντας τη διακοπή των δύο απευθείας δρομολογίων που έχει καθιερώσει ο «ΟΣΕ» για τη λεωφορειακή σύνδεση Αθήνας και Πάτρας μέσω Κορίνθου καθώς και των τριών απευθείας δρομολογίων που συνδέουν την Πάτρα με την Αθήνα. Η αιτούσα εταιρεία ισχυρίζεται πως τα ως άνω δρομολόγια έχουν ανατεθεί σε αυτήν κατ’ αποκλειστικότητα και ότι οι εταιρείες δε νομιμοποιούνται στη διενέργεια των παραπάνω δρομολογίων.

Οι προαναφερθείσες λεωφορειακές γραμμές έχουν τεθεί εκ μέρους του «ΟΣΕ» και της «ΤΡΑΙΝΟΣΕ» προς συμπλήρωση του συγκοινωνιακού τους έργου και με αποκλειστικό σκοπό την αρτιότερη εξυπηρέτηση των επιβατών του Σιδηροδρόμου. Οι παραπάνω δικαστικές ενέργειες εντάσσονται σε μία διαρκή προσπάθεια σκόπιμης απαξίωσης και λειτουργικής υποβάθμισης του ελληνικού σιδηροδρόμου τα τελευταία χρόνια, παρά τα κονδύλια που δαπανήθηκαν για τα έργα εκσυγχρονισμού του, μέσω της συστηματικής αποψίλωσης του δικτύου από δρομολόγια και της υποβάθμισης των παρεχόμενων υπηρεσιών ώστε να εκδιωχτεί βαθμηδόν η πελατεία από τα μέσα σταθερής τροχιάς προς όφελος ανταγωνιστικών μέσων μεταφοράς με απώτερο στόχο την κατάργηση του σιδηροδρόμου κατά το μεγαλύτερο μέρος του.

Η παράταξη «Οικολογική Δυτική Ελλάδα» εξέδωσε την ακόλουθη ανακοίνωση, σχετικά με την έκβαση της δίκης μεταξύ ΤΡΑΙΝΟΣΕ και αστικού ΚΤΕΛ Πάτρας:

«Τη θετική για το τραίνο έκβαση της δίκης μεταξύ ΤΡΑΙΝΟΣΕ και αστικού ΚΤΕΛ Πάτρας σχετικά με την σύνδεση του προαστιακού σιδηροδρόμου Πάτρας – Ρίου και Πανεπιστημίου με το Πανεπιστήμιο, μέσω λεωφορείου του ΟΣΕ, χαιρετίζουν η Αττική Οικολογική Απάντηση και η Οικολογική Δυτική Ελλάδα.

Η λεωφορειακή αυτή σύνδεση, αναγκαία για την λειτουργικότητα του προαστιακού, θα συνεχιστεί, μετά την παραίτηση, σήμερα, στο Μονομελές Πρωτοδικείο Πατρών, της πλευράς του αστικού ΚΤΕΛ από το δικόγραφο ασφαλιστικών μέτρων που είχε υποβάλλει. Αξιοσημείωτο είναι ότι υπέρ της σύνδεσης παρενέβησαν στη δίκη ο Δήμος Πατρέων, το Πανεπιστήμιο Πατρών, η περιβαλλοντική ΜΚΟ «ΕΠΙΒΑΤΗΣ», ενώ την πολιτική τους στήριξη εξέφρασαν οι Οικολόγοι Πράσινοι Αχαΐας.

Ο περιφερειακός σύμβουλος Αττικής Κώστας Διάκος, ο οποίος παρέστη ως δικηγόρος της Μ.Κ.Ο. ΕΠΙΒΑΤΗΣ στη δίκη, δήλωσε: «Η αίτηση ασφαλιστικών μέτρων εκ μέρους του αστικού ΚΤΕΛ κατά της σύνδεσης Προαστιακού – Πανεπιστημίου απέβλεπε τη διατήρηση του μονοπωλίου του, πατώντας, κατά σαθρό τρόπο, σε επιχειρήματα περί ανταγωνισμού. Όμως αυτό που υπηρετεί τον ανταγωνισμό είναι η λειτουργικότητα του προαστιακού σιδηροδρόμου. Θα συνεχίσουμε αταλάντευτα τον αγώνα υπέρ των μέσων σταθερής τροχιάς.»

Ο περιφερειακός σύμβουλος Δυτ. Ελλάδας Κ. Παπακωνσταντίνου προσέθεσε: «Μετά την θετική έκβαση της δίκης αυτής, υποστηρίζουμε πιο σθεναρά το αίτημα για επέκταση του προαστιακού, με κατάλληλες τεχνικές ρυθμίσεις, ως την Κ. Αχαΐα. Η γενικότερη πορεία υποβάθμισης του σιδηροδρόμου, στην Δ. Ελλάδα και Πελοπόννησο μπορεί και πρέπει να αντιστραφεί».

Ο κ. Κ. Διάκος, συνοδευόμενος από τον πρόεδρο του ΕΠΙΒΑΤΗ, συγκοινωνιολόγο κ. Νάσο Κόκκινο επισκέφθηκε στη συνέχεια και ενημέρωσε τον Δήμαρχο Πατρέων κ. Δημαρά για τη δίκη, στον οποίο εξέθεσε και τις απόψεις του για την ανάγκη διαπεριφερειακής συνεργασίας και συντονισμού, σ΄ότι αφορά το θέμα των συγκοινωνιών, ανάμεσα στις περιοχές της Βόρειας Πελοποννήσου και της Αττικής.

Σημειώνουμε τέλος ότι η δίκη, όσον αφορά το αίτημα του Υπεραστικού ΚΤΕΛ Αχαΐας κατά των δρομολογίων με λεωφορεία του ΟΣΕ προς Αττική, αναβλήθηκε.»

http://www.facebook.com/plugins/like.php?href=http%253A%252F%252Fwww.thebest.gr%252Fnews%252Findex%252FviewStory%252F30861&layout=standard&show_faces=false&width=620&action=like&font&colorscheme=light&height=80