Πάτρα: Οι Ελεύθεροι Εμποροϋπάλληλοι ζητούν κατάργηση του εορταστικού πασχαλινού ωραρίου και καθιέρωση εβδομάδας χαμηλής εκπτωτικής περιόδου

by sawamix

Ο επικεφαλής των Ελεύθερων Εμποροϋπαλλήλων, κ. Σάββας Τζάκης έστειλε επιστολή στον Εμπορικό Σύλλογο Πάτρας, προτείνοντας την κατάργηση του εορταστικού πασχαλινού ωραρίου και ζητώντας εορταστική πασχαλινή εβδομάδα χαμηλής εκπτωτικής περιόδου…

Η επιστολή έχει ως εξής:

«Κύριοι κατόπιν ώριμης σκέψεως και ανάλυσης της οικονομικής κατάστασης που επικρατεί στην ελληνική αγορά και ειδικώς στον Έλληνα καταναλωτή προτείνουμε:

1.την κατάργηση του εορταστικού πασχαλινού ωραρίου η την όσο γίνεται μείωση αυτού , ο λόγος που ζητάμε την κατάργηση η την μείωση του πασχαλινού ωραρίου είναι στο να μην αυξήσετε κι άλλο το λειτουργικό κόστος των μικρομεσαίων επιχειρήσεων από μια επέκταση ενός αμφιβόλου ως προς τον τζίρο σας εορταστικού ωραρίου

2. ζητάμε η εορταστική πασχαλινή εβδομάδα να χαρακτηριστεί για φέτος από τον εμπορικό σύλλογο ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΧΑΜΗΛΗΣ ΕΚΠΤΩΤΙΚΗΣ ΠΕΡΙΟΔΟΥ ,στην οποία αυτήν την περίοδο ο καταναλωτής να έχει ένα 5% έκπτωση σε όλα τα προϊόντα (ένα 5% που η μικρομεσαία επιχείρηση θα καλύψει από την μεγαλύτερη επισκεψιμότητα και συγχρόνως από τις περισσότερες αγορές) , με αυτόν τον τρόπο θα υπάρξει ένα δέλεαρ προς τον καταναλωτή να ψωνίσει τώρα και όχι αργότερα (εφόσον αυτήν την περίοδο ο επιχειρηματίας έχει ανάγκη από ρευστό ώστε να καλύψει τις αυξημένες του ανάγκες)

Πιστεύουμε ότι χρόνος υπάρχει για να ψωνίσει ο Έλληνας καταναλωτής κατά την πασχαλινή περίοδο χρήματα δεν υπάρχουν αυτό όμως είναι ένα άλλο θέμα (για αυτό θέλουμε να δώσετε κίνητρο -2 πρόταση μας- στο να ψωνίσει) άλλα και από την άλλη πρέπει να μην δημιουργείτε συνθήκες για την αύξηση του λειτουργικού κόστους των επιχειρήσεων σας (αύξηση του λειτουργικού κόστους που αν δεν καλυφθεί από την ΠΡΟΣΔΟΚΩΜΕΝΗ αύξηση του τζίρου σας κατά την πασχαλινή περίοδο θα την πληρώσουμε εμείς οι εργαζόμενοι με διάφορους τρόπους -μη πληρωμή των υπερωριών μας η την απόλυση συναδέλφων μας κτλ).

Ελπίζουμε να έχετε αντιληφθεί τις αλλαγές των καιρών και τις οικονομικές συνθήκες και να αρχίζετε να προσαρμόζετε και τις επιχειρήσεις σας και τους εαυτούς σας σε αυτές, σας καλούμε να δημιουργήσετε ένα καινούργιο πλαίσιο λειτουργίας της αγοράς με πιο
εξωστρεφείς κινήσεις και δράσεις.»

http://www.facebook.com/plugins/like.php?href=http%253A%252F%252Fwww.thebest.gr%252Fnews%252Findex%252FviewStory%252F30861&layout=standard&show_faces=false&width=620&action=like&font&colorscheme=light&height=80